lørdag 31. oktober 2009

Når de fleste plasser er utsolgt for halloween pynt,da tar vi saken i egne hender,og blir kreative!!



Vi perla rett og slett :) Eller jeg perla,mens Emma sorterte fargene ut fra de amdre perlene :)
Fikk bare perla to gresskar da,for mer gadd jeg rett og slett ikke,har ikke tolmodighet til å sitte så lenge i ro ;) Iallefall ikke når jeg vet det er så mye som må ryddes og diverse andre ting.
Får perle ett par edderkopper i morgen iallefall :)

Alt jeg gjør for at Emma sin fest skal bli fin! ;)

4 kommentarer:

  1. Så koseligt...glede megsånn t min lille kan ver me på sånne ting :D

    SvarSlett
  2. wow, så tøft det ble. Mye tøffere enn ferdigkjøpt!

    SvarSlett
  3. Ja er veldig fornøyd :) Men når jeg skulle ta det ned nå i kveld,så falt de på gulvet og ble ødelagt :( Men men,jeg har jo det mønsterhefte,så jeg kan perle nye neste år :)

    SvarSlett