Fikk bare perla to gresskar da,for mer gadd jeg rett og slett ikke,har ikke tolmodighet til å sitte så lenge i ro ;) Iallefall ikke når jeg vet det er så mye som må ryddes og diverse andre ting.
Får perle ett par edderkopper i morgen iallefall :)
Alt jeg gjør for at Emma sin fest skal bli fin! ;)
Så koseligt...glede megsånn t min lille kan ver me på sånne ting :D
SvarSlettwow, så tøft det ble. Mye tøffere enn ferdigkjøpt!
SvarSlettJa er veldig fornøyd :) Men når jeg skulle ta det ned nå i kveld,så falt de på gulvet og ble ødelagt :( Men men,jeg har jo det mønsterhefte,så jeg kan perle nye neste år :)
SvarSlettSmart og kjempestilig! :-D
SvarSlett