torsdag 1. oktober 2009



Hehe,sendte mail til Viasat jeg,og klagte på reklamen di sender hvor Ronaldo dribler ballen med MAN U drakt på! De kan godt fjerne den reklamen synes jeg,sviker som han er! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar