EGENTLIG så begynte jeg å strikke teppe til Adrian før han ble født,men det ble visst til en lue hehe. Jaja,synes den var kul jeg! Første lua jeg har laget :) Emma synes det var en god ide at jeg skal strikke klær til hun nå,til og med truser,men tror ikke hun skal forvente det,jeg er ikke flink!!
Den var søt, og jenta så jo kjempefornøyd ut! Strikkede truser ja, kan jeg tenke meg hadde blitt populært =P Kan jo strikke en g-streng i ull da...høres behagelig ut...hehe!
Hehe,ull g-streng ja,hadde vel gått å klødd meg selv nedentil hele dagen lang da tror jeg heheh ;) Nei får holde meg til skjerf og luer,eneste jeg kan :)
Den var søt, og jenta så jo kjempefornøyd ut! Strikkede truser ja, kan jeg tenke meg hadde blitt populært =P Kan jo strikke en g-streng i ull da...høres behagelig ut...hehe!
SvarSlettHehe,ull g-streng ja,hadde vel gått å klødd meg selv nedentil hele dagen lang da tror jeg heheh ;)
SvarSlettNei får holde meg til skjerf og luer,eneste jeg kan :)