søndag 11. oktober 2009

Har strikket lue til Emma

EGENTLIG så begynte jeg å strikke teppe til Adrian før han ble født,men det ble visst til en lue hehe. Jaja,synes den var kul jeg! Første lua jeg har laget :)
Emma synes det var en god ide at jeg skal strikke klær til hun nå,til og med truser,men tror ikke hun skal forvente det,jeg er ikke flink!!


2 kommentarer:

  1. Den var søt, og jenta så jo kjempefornøyd ut! Strikkede truser ja, kan jeg tenke meg hadde blitt populært =P Kan jo strikke en g-streng i ull da...høres behagelig ut...hehe!

    SvarSlett
  2. Hehe,ull g-streng ja,hadde vel gått å klødd meg selv nedentil hele dagen lang da tror jeg heheh ;)
    Nei får holde meg til skjerf og luer,eneste jeg kan :)

    SvarSlett