onsdag 21. oktober 2009

Syr nytt sofatrekk..for hånd ;)

Symaskinen har klikka,så jeg må sy alt for hånd. Og det tar tid!!

Ferdig! Nesten. Må bare sy to puter til
Sånn så sofaen ut uten nytt trekk. FÆL! Måtte kjøpe en billig sofa på finn.no når jeg flytta,og var og så på den på kvelden og henta den da,så jeg fikk ikke sett hvor falmet den egentlig var! :S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar