Lene Miella & CO
søndag 18. oktober 2009
Nå er det ikke lenge til Halloween. Første året vi skal kle oss ut,og Emma,jeg og Lotte skal samle godis ;) Det hadde Emma så lyst til. Vi skal pynte på trappen med gresskar,og litt inne og med pynteting kjøpt på Nille. Tror dette blir koselig jeg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar