torsdag 8. oktober 2009

Fine 1 klassebildet av Emma.

Er så ufattelig glad i jenta mi!

Gleder meg til hun kommer i helga :=)
Men kanskje kommer hun ikke før på søndag isteden for fredag,Storm Angelica kommer på besøk fra Oslo,det er venninnen til Emma sin farmor sitt barnebarn. Hehe.
Så om hun kommer til helga,så får Emma være 2 ekstra dager hos sin far. Trist for meg,men vet at Emma vil,så alt for hun! :)

2 kommentarer: