tirsdag 20. oktober 2009

Adrian har funnet avog på knappen på tv. Og nå går tven av og på,av og på hehe. Dette synes han er såååå festlig,frem til jeg drar ut stikk kontakten ;) Da blir han sur,kryper inn i stue nr 2 og prøver seg på tven der. Og den får han lov og trykke på så mye som han vil,den der gamle klossen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar