fredag 16. oktober 2009

Hvor har det blitt av Lene?
Sprudlende Lene,som elska å sminke seg,fikse håret,alltid være fresh. Lene som alltid lo....Nå har jeg blitt inneslutta og sminker meg litt. Føler meg ikke som meg selv lengre. Ler langt ifra så mye som før. Jeg er lykkelig! Men samtidig ikke.
Jeg har så mye savn og sorg inni hjertet mitt,og i dag kjenner jeg det godt....

Savner mamma,og savner Markus. Veldig masse. Skulle så gjerne hatt de her med meg! Mamma skulle jeg gjerne snakka mye med,spurt om råd ang Emma og Adrian,og Markus skulle jeg så gjerne holdt den lille hånda hans igjen! Å som jeg vil holde den hånda! :(

En vakker dag så ser jeg de begge igjen....men det føles bare så uendelig lenge til!!! ............

Et lite deppe innlegg fra meg... :)
Legger ved et lite dikt min kjære venn Renate sendte meg


Gud, gi meg slik sinnsro, at
jeg formår godta de
ting jeg ikke kan forandre
mot til å forandre de
ting jeg kan gjøre noe med,
og forstand til å se forskjellen

2 kommentarer:

  1. åååh eg kjenne dette godt nede i hjerte mitt,fikk klomp i halsen,men lene du ser nydelig ut uansett,you know you doooo.eg og hadde det litt sånn etter at siri døde,jeg gav blanke i hvordan jeg så ut,,jeg sørget i lange perioder,men nå er jeg oppe å går ijen,og det e helt fantastisk.jeg har alltid siri i mitt bakhode men livet må gå videre:) du e sååå flinke lene:)iii looove you

    SvarSlett