søndag 18. oktober 2009

Marianne!

Hvem hadde vel tror at man kunne finne en så god venn på internett!
Traff Marianne på BIM. Det er over ett år siden iallefall. Vi chatta mye på msn,og det gjorde vi hver eneste dag,og i sommer så bestemte jeg meg for og besøke henne.
Hun tok i mot meg som vi hadde kjent hverandre hele livet,og den helga der gikk alt for fort! Vi hadde det knallgøy!
Finnes ikke noe jeg ikke kan snakke med henne om altså! Hun er forståelig,og veldig omsorgsfull person,kjempesnill! Og jeg har blitt fryktlig glad i henne.
Trenger jeg råd,trøst,en liten prat,så er det henne jeg kontakter.

Gleder meg så til å se deg igjen Marianne! Du er bare best,og jeg er veldig glad for at jeg har deg!

Masse klem

1 kommentar:

  1. Tusen takk Lene. Jeg setter UTROLIG stor pris på deg også. Du er kjempe snill, kjempe herlig og en fantastisk jente med et kjempe stort hjerte. Dette året hvor vi har kjent hverandre har gått så veldig fort. Tenk at våre to søte små snart er 1 år. huff av meg.... Hvor blir tiden av.
    Gleder meg veldig til å se deg igjen og håper at det ikke blir så alt for lenge til.

    Glad i deg schnuppa mi.........

    SvarSlett