torsdag 29. oktober 2009

Fikk denne flotte lysposen i posten i dag!


Den er så fin! Har stappet den full av stearinlys og nå står det fint til pynt her :) Fant den på ODAANNA sin blogg. Måtte rett og slett bestille meg en til jeg :) Fikk og med den søte fyrstikk esken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar