Lene Miella & CO
torsdag 29. oktober 2009
Fikk denne flotte lysposen i posten i dag!
Den er så fin! Har stappet den full av stearinlys og nå står det fint til pynt her :) Fant den på
ODAANNA
sin blogg
.
Måtte rett og slett bestille meg en til jeg :) Fikk og med den søte fyrstikk esken.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar