Idag har vi bare kost oss inne,eller var ute ett par ganger for å lufte Rocco :) Hadde oss 2 herlige hviler,Adrian er veldig glad i å sove på magen min oppi senga mi,så vi har sovet tilsammen 4 timer idag hehe. Deilig! Han er litt urolig på natta for tiden,så det var bare godt å få sovet litt i dag. Middagen i dag var nuddler og kyllingfilet,ikke så spennende kan du si,men det var faktisk veldig godt!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar