onsdag 14. oktober 2009

Vaskedag i dag,hadde tatt frem støvsugeren,satt kontakten i,og skulle bare hente meg ett glass vann.

Kommer inn i stua igjen,og der står Adrian ved støvsugeren,plutselig kom han borti på knappen,ungen skvatt og hoppet i lufta! Han ble litt skremt noen sekunder,men det gikk fort over :)

Kanskje ikke så tøff neste gang? ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar