Vaskedag i dag,hadde tatt frem støvsugeren,satt kontakten i,og skulle bare hente meg ett glass vann.
Kommer inn i stua igjen,og der står Adrian ved støvsugeren,plutselig kom han borti på knappen,ungen skvatt og hoppet i lufta! Han ble litt skremt noen sekunder,men det gikk fort over :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar