Lene Miella & CO
mandag 19. oktober 2009
Usj,jeg har blitt syk! :( Kasta opp i hele dag,vondt i magen, slakk,og har ikke orket en ting nesten. Er ett ork og ta seg av barn når man helst vil ligge under dyna og sove,men Adrian har vært så snill og blid i dag at det har gått helt greit :)
2 kommentarer:
Malin
mandag, oktober 19, 2009
Huff, sender masse sympati.
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
tirsdag, oktober 20, 2009
Takk :)
Føler meg heldigvis mye bedre i dag :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Huff, sender masse sympati.
SvarSlettTakk :)
SvarSlettFøler meg heldigvis mye bedre i dag :)