Litt bilder av turen til meg og Adrian på fredag. Rocco var selfølgelig med,og jeg ser virkelig ut som jeg elsker rosa,det gjør jeg jo for de som ikke vet det! Ser jo det på de matchende skoene,skjerfet og vottene hehe. Vottene kjøpte jeg faktisk på H&M når jeg var 15 år,så de er 10 år gamle! :) Solo måtte jeg ha meg for å slukke tørsten,mens Adrian fikk en smoothie,han elsker den! Og han elsker også å lage trutmunn,er noe nytt han har begynt med det :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar