torsdag 29. oktober 2009

Høst!


Bilde av mosvannet
Not so much varme sko,....var stiv i tærna mine etter gåturen :S
Rocco var selfølgelig med på tur


Sutte litt på tommelen er godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar