Ja nå skal jeg snart dra å hente ZUMBA dvden min på posten ;)Er spent på å se om jeg får det til! Ser veldig gøy ut!
Men jeg er ganske stiv i kroppen,langt ifra en danseløve,så jeg kommer sikkert til å se helt dust ut,men får bare ta igjen gardinene og zumbe i vei ;)
Hva i allverden er dette?
SvarSletthttp://www.youtube.com/watch?v=tm7DyRjtWRc
SvarSlettSe så gøy!! :) Jeg var sliten etter bare 10-15 min!