tirsdag 27. oktober 2009

Legetimen er over,og det ble jo en flau opplevelse ;)

Javel,timelegen er overstått. Jeg er så flaaaau! Legen sa kle av deg nedentil (skulle ha innvendig UL) og jeg kledde av meg alt ;) Plutselig var Lene splitter naken hehe. Typisk meg og klare noe sånnt!:P Føler jeg har rett på å skylde på Adrian som holdt meg oppe i hele natt nesten,derfor så distre i hodet i dag ;) Uff,skal ikke til han på en stund håper jeg!!!

Men til eggstokken: den ene funker visst ikke lengre. Har 3 cyster,men de så ikke "farlige" ut. Fikk tatt en celleprøve,og nå er det bare og vente på svar fra den.
Så egentlig så puster jeg letta ut. Legen skjønte godt jeg hadde vært nervøs,med tanke på smertene jeg har hatt,men han sa det så helt fint ut,minus at den ene ikke er "i bruk " lengre. Men men,heller det,,enn kreft som jeg har vært så sikker på at jeg har. Tenker alltid det værste jeg!!

Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

  1. HAHAHA, unskyld at jeg ler, men så morsomt. Hva gjorde du da? Kledde på deg igjen?

    SvarSlett
  2. Ja i en fart fikk jeg på meg klerna igjen hehehe. uff,tenke deg det synet,lene,splitter naken,hadde kun noen stygge grønne sokker på

    SvarSlett