Lene Miella & CO
mandag 5. oktober 2009
Måtte farge etterveksten igjen i helga,er jo opprinnelig blond jeg,men trives best med mørkt hår :)
Eneste negative er at jeg føler jeg må farge det hele tiden,spesielt om sommeren,for sola gjør mitt hår (etterveksten) nesten hvitt!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar