mandag 5. oktober 2009



Måtte farge etterveksten igjen i helga,er jo opprinnelig blond jeg,men trives best med mørkt hår :)

Eneste negative er at jeg føler jeg må farge det hele tiden,spesielt om sommeren,for sola gjør mitt hår (etterveksten) nesten hvitt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar