Og nye gardiner,til å ha på den ene døren i stua,døra er brun,og jeg liker ikke det,så jeg dekker over den,håper vi får lov av huseieren vår å male den hvit,da blir jeg fornøyd :)
Adrian fikk seg nytt badehåndkle,og en motorsykkelbamse.
Var jo 40% på alle varer! Så jeg fikk svidd av 500 kr ;)
Oi, den var virkelig kjempefin! Har dessverre ikke kid i nærheten jeg:(
SvarSlettJa den var det! Måtte bare ha den hehe. Og så kosta den bare 120 kr nå,kupp! :)
SvarSlett