Måtte kjøpe meg en varm jakke,og fant en på BIK BOK til 499,boblejakke. Synes den var så grei,for jeg kan jo velge om jeg vil gå med sort eller hvit! Liker jakker jeg kan bruke på begge sider,føler jeg har fått 2 jakker til prisen av 1 ;) Hvite ørevarmere kjøpte jeg også,så nå er jeg klar for vinter!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar