søndag 1. november 2009

Emma sin fest :)








Var en gøy kveld :) Ungene fikk masse snop,så da var det iallefall kjempefornøyde ;) Ikke fullt så fornøyde var de når de måtte synge for snopet,men søte var de når de gaulte ALLE FUGLER hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar