
Kjøpt meg nytt skilt som jeg skal ha på kjøkken ;) Passer fint inn hos meg det hehe. Kjøpte ett annet og men fikk ikke til å kopiere det bilde. Har og kjøpt en pynteting,og 2 søte rosa bokser jeg kan ha øredobbene mine i,og en fin fyrstikkeske med lange fyrstikker :)Har funnet meg en nettside www.lobelia.no
Kjempemasse fine ting! IM IN LOVE i den nettsiden ;)
Ja de har MYE fin der! :) Du må også sjekke ut Lunehjem.no og landstil.no.
SvarSlettNei og nei,dette har jeg ikke godt av ;) Men får vel ta meg en titt da ;) Takk for tips :)
SvarSlettDer var det jammen mangen flotte ting ja! FÅr titte nærmere på di når lommeboka er full igjen ;)
SvarSlett