lørdag 17. oktober 2009

AAAAAArg!!
Alltid greier jeg og rote bort visakortet mitt! Legge det ifra meg plasser her hjemme som jeg er sååå sikker på at det er en smartplass å legge det på. Men nei,nå finner jeg det ikke i det hele tatt! Har hatt meg en brainstorming her nå og kom frem til: INGENTING!
Har ikke peiling på hvor jeg har lagt det.
Og om du nå sitter og tenker: Hvorfor bruker du ikke lommebok Lene? Fordi den mister jeg iallefall! Ekspert på og glemme den i butikker,oppå biltak ol.

Jaja,får vel lete litt mer da :) Håper jeg finner det,lyst på ny lysestake og kurver til den nye seksjonen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar