AAAAAArg!!Alltid greier jeg og rote bort visakortet mitt! Legge det ifra meg plasser her hjemme som jeg er sååå sikker på at det er en smartplass å legge det på. Men nei,nå finner jeg det ikke i det hele tatt! Har hatt meg en brainstorming her nå og kom frem til: INGENTING!
Har ikke peiling på hvor jeg har lagt det.
Og om du nå sitter og tenker: Hvorfor bruker du ikke lommebok Lene? Fordi den mister jeg iallefall! Ekspert på og glemme den i butikker,oppå biltak ol.
Jaja,får vel lete litt mer da :) Håper jeg finner det,lyst på ny lysestake og kurver til den nye seksjonen min :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar