fredag 16. oktober 2009

Nå stenger jeg meieriet.
Adrian er 10 mnd,og jeg merker jeg får i han så lite fast føde,han vil heller ha pupp. Så i samråd med helsestasjonen så har vi kommet frem til at jeg skal slutte å amme. Gjerne amme en gang til dagen.

Ganske trist å tenke på egentlig at nå er det ikke mer amming! Men han legger ikke på seg så godt når han drikker så mye morsmelk,så det er til det beste!

4 kommentarer:

  1. Kjenner til den følelsen der ja! Men er nå litt godt også når man har sluttet! :)

    Nei det var ikke jeg som arrangerte det treffet, var ikke klar over det treffet før du skrev det til meg på bloggen! :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke mye lyst å slutte kjenner jeg,men er faktisk litt lei og. Har litt lyst å få ha kroppen for meg selv hehe.

    Vi får arrangere ett nytt treff en dag! :)

    SvarSlett
  3. Var akkurat det jeg og kjente på.. Hadde ikke lyst å slutte å amme, selvom jeg kun amma på natta på slutten... Men det var veeeldig godt å få kroppen min for meg selv når vi endelig slutta! :)

    Ja vi skulle gjort det! Hadde vært veldig koselig! :)

    SvarSlett
  4. Det er jo trist, men samtidig deilig!
    Jeg bare gleder meg til å bli ferdig med ammingen nå. Men når hun ikke tar flaske,kopp,smokk eller noe, så ser jeg for meg at det blir vanskelig...

    Forressten så er sengeteppet kjøpt på e-bay!
    Bare søk på winne the pooh;-)

    SvarSlett