Adrian er 10 mnd,og jeg merker jeg får i han så lite fast føde,han vil heller ha pupp. Så i samråd med helsestasjonen så har vi kommet frem til at jeg skal slutte å amme. Gjerne amme en gang til dagen.
Ganske trist å tenke på egentlig at nå er det ikke mer amming! Men han legger ikke på seg så godt når han drikker så mye morsmelk,så det er til det beste!
Kjenner til den følelsen der ja! Men er nå litt godt også når man har sluttet! :)
SvarSlettNei det var ikke jeg som arrangerte det treffet, var ikke klar over det treffet før du skrev det til meg på bloggen! :)
Jeg har ikke mye lyst å slutte kjenner jeg,men er faktisk litt lei og. Har litt lyst å få ha kroppen for meg selv hehe.
SvarSlettVi får arrangere ett nytt treff en dag! :)
Var akkurat det jeg og kjente på.. Hadde ikke lyst å slutte å amme, selvom jeg kun amma på natta på slutten... Men det var veeeldig godt å få kroppen min for meg selv når vi endelig slutta! :)
SvarSlettJa vi skulle gjort det! Hadde vært veldig koselig! :)
Det er jo trist, men samtidig deilig!
SvarSlettJeg bare gleder meg til å bli ferdig med ammingen nå. Men når hun ikke tar flaske,kopp,smokk eller noe, så ser jeg for meg at det blir vanskelig...
Forressten så er sengeteppet kjøpt på e-bay!
Bare søk på winne the pooh;-)