
Lagde god lasange. Hadde ikke salat hjemme,hadde glemt og kjøpe det,så det ble cherrytomater og mais til ;)

Deilige alladin buksen min må jeg jo og vise ett bilde av! Jeg elsker den! (er litt skrukkete da hehe,sånn går det når jeg ikke gidde å stryke :P)

Var veldig fornøyd med denne vinen! ROJA heter den. Synes den var kjempegod jeg :)
Hva gjorde du i helgen da?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar