søndag 18. oktober 2009

Kvelden i går...

Lagde god lasange. Hadde ikke salat hjemme,hadde glemt og kjøpe det,så det ble cherrytomater og mais til ;)
Deilige alladin buksen min må jeg jo og vise ett bilde av! Jeg elsker den! (er litt skrukkete da hehe,sånn går det når jeg ikke gidde å stryke :P)
Var veldig fornøyd med denne vinen! ROJA heter den. Synes den var kjempegod jeg :)

Hva gjorde du i helgen da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar