Jeg fant visakortet. I barnevogna hehe. Så da ble det en liten bytur på meg og Adrian i det flotte været!
Var på posten og henta en pakke til Emma,på polet for å kjøpe en rødvin og innom meny for å kjøpe biff,men det hadde de ikke!! Så jeg får dra på helgø og handle om litt :) Og ja,var og innom KID. De hadde ikke mer igjen av den lysestaken jeg ville ta,så jeg fikk bare kjøpt kurvene. Fine kurver i sølv og hvitt. Betalte bare 125 kr for di nå på salg.
Planlegger romantisk avften med min kjæreste i kveld,han vet ikke om det enda :) Så vi skal kose oss med god mat,ett glass vin og film...menn som hater kvinner.
Det gleder jeg meg til. Nå er det vasking av leilighet!
Skal kose oss med god middag, litt vin og kjærestekveld vi og...ikke ofte det blir, så skal nyte den! Håper dere får en fortreffelig aften:))
SvarSlett