lørdag 17. oktober 2009

Vimsen,det er meg ;)
Jeg fant visakortet. I barnevogna hehe. Så da ble det en liten bytur på meg og Adrian i det flotte været!
Var på posten og henta en pakke til Emma,på polet for å kjøpe en rødvin og innom meny for å kjøpe biff,men det hadde de ikke!! Så jeg får dra på helgø og handle om litt :) Og ja,var og innom KID. De hadde ikke mer igjen av den lysestaken jeg ville ta,så jeg fikk bare kjøpt kurvene. Fine kurver i sølv og hvitt. Betalte bare 125 kr for di nå på salg.

Planlegger romantisk avften med min kjæreste i kveld,han vet ikke om det enda :) Så vi skal kose oss med god mat,ett glass vin og film...menn som hater kvinner.
Det gleder jeg meg til. Nå er det vasking av leilighet!

1 kommentar:

  1. Skal kose oss med god middag, litt vin og kjærestekveld vi og...ikke ofte det blir, så skal nyte den! Håper dere får en fortreffelig aften:))

    SvarSlett