mandag 5. oktober 2009


Adrian sin favoritt for tiden!
Vil ikke ha skive eller grøt,men fiskekaker går ned lett som bare det!

Før var det bare grøt som gjaldt,nå er det bare fiskekaker hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar