mandag 5. oktober 2009



Slapp av tid i sofaen før lille Adrian skulle i seng.En stk sliten mamma,og trøtt Adrian. Sjekk ut håret mitt da,ser ut som jeg har fått støt :P

Har lekt masse med lillegutt,og han er veldig glad i å rive mammaen sin i håret,så det er ikke så lett å få fint hår på bilder hehe ;)

Har du hatt en fin dag? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar