tirsdag 20. oktober 2009

Ønsker meg en ullrabb!! De er så søte! Skulle gjerne hatt en sånn her hjemme. "åffer gjør ni på detta viset" hehehe. Lurer forresten på hvordan de hadde sett ut med permanent jeg! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar