søndag 18. oktober 2009



Kjøpt meg ny topp og kjole :) Nå må jeg bare finne noen fine støveletter og en ny varm litt lang jakke :) Gjerne du synes toppen (leopard) ser litt "trashy" ut,men jeg skal ha en sort cardigan over! :) Og fin bukse.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar