Var å gikk tur rundt mosvannet igår,og måtte ta ett bilde av smokke treet som er der.
Henger maaasse smokker her! Emma hang en smokk der når hun skulle slutte med smokken,og hun synes det er like gøy hver gang vi går forbi dette treet,da viser hun stolt frem sin smokk.
Tipper det er mangen andre stolte unger og som synes det er gøy å vise frem hvor smokken deres henger.
Synes det er kjempekoselig :)
Er så søtt dette treet! Ser på d når eg går forbi å tenke på den dagen min lille ska henga tutten sin dr ja :o)
SvarSlettJa det er kjempesøtt! :)
SvarSlettEmma var iallefall helt i hundre når vi hengte opp hennes :)