50 minutter med zumba greide jeg hehe.Da var det 20 min med express,og 30 min med sculp and tone.
Adrian ville danse med han også :)
Jeg får virkelig ikke til all den romperistingen,men det er gøy,og jeg håper på at øvelse gjør mester. :)
Nå kjenner jeg det godt i lår,legger og bicep.
Og etterpå hadde vi oss en god lunch med kylling og tomater :)
Ha en fin dag!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar