torsdag 15. oktober 2009

Var virkelig deilig å få trent litt!

50 minutter med zumba greide jeg hehe.
Da var det 20 min med express,og 30 min med sculp and tone.

Adrian ville danse med han også :)

Jeg får virkelig ikke til all den romperistingen,men det er gøy,og jeg håper på at øvelse gjør mester. :)
Nå kjenner jeg det godt i lår,legger og bicep.
Og etterpå hadde vi oss en god lunch med kylling og tomater :)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar