mandag 26. oktober 2009

Skal du ta vaksinen?

Svineinfluensa skremmer meg! Jeg skal vaksinere meg...tror jeg. Er så usikker! Leste nettopp at ei jente på 9 år døde i oslo av svineinfluensa,uff,det er så tragisk!
Jeg har astma,så jeg er visstnok i risikogruppen. Ringer legen i morgen jeg tror jeg!

Og så det store spørsmål,vaksinere BARNA? Er jo redd bivirkninger,men også redd for at dem skal bli smitta! Skal du vaksinere dine barn??

1 kommentar:

  1. syns det e et veldig vanskelig valg!
    pest eller kolera liksom. Eg e så redd bivirkninger. Har hørt så mange skumle historier om bivirkninger på barn.
    Tror ikkje me vaksinere Mio... :/

    SvarSlett