søndag 11. oktober 2009

Bowling!!

I helga var vi og bowla. Det synes Emma er så gøy. Hun fikk ha med seg en kompis,og vi koste oss med nuggets og brus. Adrian satt tolmodig å så på :=)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar