torsdag 1. oktober 2009




Er så kaldt nå,at jeg måtte ta frem UGGsa mine! Ser jo egentlig ut som lodder med sklisåle på,men de er så gode og varme!! :D
Me like :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar