torsdag 22. oktober 2009

Den grå,falma sofaen som plutselig ble sort og fin :)




Må si,jeg er MEGET stolt over meg selv nå! Har vel aldri sydd noe i mitt liv før! Så nå har jeg blitt ferdig med sofatrekka,og alt dette har jeg sydd for HÅND ;) Symaskinen tok visst ferie....


2 kommentarer:

  1. Kjempefin! Jeg bli alltid så imponert over mennesker som får til å lage ting selv!

    SvarSlett
  2. Jeg er faktisk veldig imponert over meg selv,fordi jeg har aldri sydd en ting i mitt liv! :D

    SvarSlett