Kjempefin! Jeg bli alltid så imponert over mennesker som får til å lage ting selv!
Jeg er faktisk veldig imponert over meg selv,fordi jeg har aldri sydd en ting i mitt liv! :D
Kjempefin! Jeg bli alltid så imponert over mennesker som får til å lage ting selv!
SvarSlettJeg er faktisk veldig imponert over meg selv,fordi jeg har aldri sydd en ting i mitt liv! :D
SvarSlett