tirsdag 6. oktober 2009

--

Idag skal jeg og Adrian spise kyllingfilet og poteter til middag. Potetene skal jeg steike i ovnen,med kvitløk og annet krydder. Adrian skal ikke få så mye krydder på sine poteter,men litt,han liker det.

Nå sover Adrian,og jeg rydder og vasker som vanlig,men måtte sette meg ned å blogge litt.
Hva skal du ha til middag i dag da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar