tirsdag 27. oktober 2009

Gi meg styrke!!

Hva er vitsen med og våkne annen hver time om natta?? Jeg bare lurer,for dette gjorde nemlig Adrian i natt,og her sitter jeg trøtt som ei fele,mens han har masse masse energi og er skikkelig ivrig i lek allerede. Kanskje han ikke liker å sove??
Da er isåfall han og jeg veldig ulike,for jeg elsker det!

Nå har vi nettopp følgt Emma på skolen. Bruker 50 minutt på og gå til skolen og hjem. Må bare se på det som god morgentrim : )
Fikk dratt med meg Rocco også,selv om det så ut som han aller helst ville sove lengre (der ser dere,alle her hjemme liker og sove,uten om Adrian!!)

Idag skal jeg til legen. På ultralyd! Blir spennende og se om de finner ut noe av de smertene jeg har på eggstokken. Er litt nervøs,men tipper det ikke er noe galt,må ha positiv innstilling :)

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar