Virker iallefall som Adrian ikke liker og sove iallefall! Den siste tiden nå så våkner han for ingenting,sover superlett. Jeg kan jo ikke få besøk engang! Får jeg besøk så hyler han med en gang. Tragisk! Jeg liker jo og få besøk :(Er ganske lytt i huset også,så han våkner jo bare av at jentene som bor oppe går på soveromsgulvet sitt. Virker som han har ører på stilk han her tassen. Og det gjør meg fortvila!
Jeg bruker mangen timer på og få han til å sovne igjen på kveldene,får jo aldri tid til å sette meg ned og ikke høre på skriking jo....
Han er 10 mnd,og jeg KREVER at han begynner og sover skikkelig snart asså! Jeg som er sååå snill med han,da må han søren meg være snill tilbake!!!!
Dagen syteinnlegg fra Lenemor som egentlig er i ganske godt humør!! Har forresten fått navnet Lene blotteren ;)
Ha en fin natt alle sammen! Det får nok ikke jeg,siden Addi våkner en milliard ganger i løpet av natten for tia! Sov godt :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar