
Adrian bestemte seg nemlig for i natt å våkne kl 3 eller 4,husker ikke helt,for jeg var trøøøøtt! Og om du tror han ville sove igjen,så tar du feil. Tok han opp i senga mi,men nei der ville han heller ikke sove.
Så han holdt det gående til kl halv 7,da fikk jeg han til å sove,fikk sove da i en hel halvtime før jeg måtte opp med Emma.
Så nå er jeg veldig trøtt og gretten hehe.
Heldigvis går det fort over,med en gang jeg får i meg mat. Men jeg er ikke sulten engang så trøtt jeg er hehe.
Vil bare soooove ....
å god bedring snuppå!
SvarSlettForferdeligt det der. Hadde ein sånn natt i går. Sov to timer mellom ett og tri, og så låg han å klorte og slo meg i ansiktet t klokkå fem, då sko han ha mad, og SÅ sov me t halv ni. Bler steinsleden av sånn etappe-soving :p
Når eg i tillegg e kvalm og uggen fra før av, så e eg et slid å bo samen med :p
If mama aint happy, NOBODYS happy :p
Off,nei eg må ha søvn,ellers så blir eg umennenskelig ;)
SvarSlettKoffer e du kvalm? SYge? eller bolle i ovnen????? ;)