tirsdag 13. oktober 2009

Dagen i dag.

Sto opp tidlig i dag,fikk Emma på skolen,og så gikk jeg og Adrian for å legge oss igjen ett par timer,vi var så trøtte!
Renate kom i 12 tia,vi skulle til byen for å møte ei dame,dib treff,men hun kom aldri. Hadde det veldig koselig fordi om :) Var på BAGEL BUDDY og spiste lunch,mmm,kylling og bacon bagel!

Så gikk jeg og henta Emma på sfo,vi dro hjem,spiste middag,og så fant vi ut vi skulle vaske leiligheten litt.
Emma tok fatt i støvsugeren og støvsugte rommet sitt,og reide opp senga hennes og Adrian sin,flinke jenta mi! Etterpå var vi i hundeparken med Rocco,og som du ser på bildet av han,så var han ganske sliten!
Når ungene var i seng,så fyrte jeg i peisen,og bretta klær mens jeg så på unge mødre (som IKKE var en ny episode som det skulle være! :@)

Nå er det natti tid for meg. Har vært en travel dag,og jeg burde lagt meg for lengs,så trøtt som jeg er!

Ønsker alle sammen en riktig god natt med masse søte drømmer :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar