torsdag 15. oktober 2009

Har nok av energi i dag!!

Så jeg skal trene litt zumba nå straks :)
Det er så vanvittig gøy! Blir kjempefort sliten da,
har nok ikke den beste formen,men det blir nok bedre etter hvert!


2 kommentarer:

  1. Bildet du lagde ble kjempefint!! :)))
    Jeg glemte desverre av hele dibtreffet på tirsdag, var full rulle med baking og sånn, så det ble rett og slett glemt helt ut! Skal det være flere slike treff eller?

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg ble ganske fornøyd,men det ble ikke like fint som ditt da!

    Det var ingen som dukka opp på tirsdag hehe. Hadde med meg ei venninne som og er på dib,så vi satt der å venta litt men gikk og spiste lunch heller :)
    Var det du som foreslo treffet? Husker ikke hvem som gjorde det jeg :)

    SvarSlett