Jeg og heier på Tommy!!!!
YEY!! :) Good :) Han fortjener så og vinne,mannen har holdt på med musikk lenge og han virkelig vil dette. Og han er så fin person! Nå tenker jeg på det indre asså,men klager ikke på det yttre heller hehe ;)
Jeg og heier på Tommy!!!!
SvarSlettYEY!! :) Good :)
SvarSlettHan fortjener så og vinne,mannen har holdt på med musikk lenge og han virkelig vil dette. Og han er så fin person! Nå tenker jeg på det indre asså,men klager ikke på det yttre heller hehe ;)