
Dette er min tattoo. Jeg må jo ha en til nå,med Adrian sitt navn,men aner ikke hvordan den skal se ut,eller hvor på kroppen den skal være.
Denne fikk jeg laga av en veldig dyktig mann fra scottland.
Jeg tenker og tenker,men kommer ikke frem til en jeg synes hadde vært fin...
Jeg skal og lage en minne tattoo av Markus,men ikke helt enda,skal først ta Adrian sitt navn.
Noen ideer til hvor eller hvordan tattoo jeg burde ta?
Nå skulle man egentlig tro at det eneste jeg tenker på er hånd- og fotavtrykk, hehe. Men ei jeg kjenner har ei tatovering av håndavtrykket til datra si, samt navn og fødselsdato.. Den er rååå søt! ;)
SvarSlettHehe,ja har sett endel tattooer med hånd avtrykk,de er ganske fine! FÅr se hva jeg finner på :)
SvarSlett