onsdag 14. oktober 2009


Er mangen flotte blogger å lese har jeg funnet ut! Og så er det så gøy når det er litt konkurranser også. Blandt annet på Anne sin (du kan trykke HER ) så er det en flott give away!

Verdt en titt,kanskje du er heldig og vinner :=) Ha en flott kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar