Lene Miella & CO
mandag 5. oktober 2009
PLEASE!!! Jeg vil vinne i lotto og ta med meg mine søte til Hawaii!!
Fryser sånn her hjemme!
3 kommentarer:
Hege=)
mandag, oktober 05, 2009
kan eg ver ein av dine søde? eg og vil t Hawaii! :p
Svar
Slett
Svar
Svar
Lene Miella :)
mandag, oktober 05, 2009
Ja du e ein av mine søde du :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Hege=)
tirsdag, oktober 06, 2009
HOORAY!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
kan eg ver ein av dine søde? eg og vil t Hawaii! :p
SvarSlettJa du e ein av mine søde du :)
SvarSlettHOORAY!
SvarSlett