søndag 11. oktober 2009

Emma er forelsket,igjen ;)
Så nå er det to stk som hun tenker på heeeeele tiden,sier hun.
Den ene går i paralellklassen hennes,og han andre er nabogutten.
Er ganske søtt å se hvor sjenert hun plutselig blir når de er i nærheten!


2 kommentarer:

  1. Naaaw, så søtt da! :)) Hihi

    SvarSlett
  2. Ja veldig :)
    Glemte å skrive at hun ELSKER Aleksander Rybak! Han er nr 1 sier hun ;)

    SvarSlett