mandag 19. oktober 2009

Jeg vil kjøpe meg en scooter! Og disse så jo flotte ut! Hadde nok valgt den ene lilla :)
Orker ikke og begynne på bil lappen enda (burde gjort det for hundre år siden!!) men det er dyrt,og jeg klarer ikke å konsentrere meg nok til å lese heller!
Så det blir nok snart en scooter på hu mor ;) Sånn at jeg kan komme meg på jobb. Og nei,jeg skal IKKE ha med meg Emma og Adrian på scooteren! Ser at folk har med seg ungene på scooteren,og jeg grøsser!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar