torsdag 8. oktober 2009

Så var det natta :) Og som du ser,så var Adrian langt ifra trøtt!!
En god og varm dusj etter å ha rydda (eller rota!!) er deilig
Må hjelpe mamma med å sope litt støv!
Tomato was not good??
Adrian fikk litt han også! Men det så jo bare veldig kjipt ut på hans tallerken hehe
Matpause! Kyllingfilet og poteter.
Adrian kikker på alt rotet mitt hehe
KAOS!! Fant ut jeg skulle begynne å rydde lekerommet,som bare har stått med fullt av rot etter jeg flytta. Så det ble enda mer rotete når jeg begynte hehe. Men det ble veldig fint tilslutt!!
Fant seg noen kaninører han Adrian ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar