lørdag 3. oktober 2009



I kveld skal jeg til Kjartan og Henriette og spise taco :)
Det blir koselig.

Adrian skal være hjemme,Caroline skal passe han.

Hva er dine planer for kvelden da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar